11. 8. 2013

Tři, dva, jedna - START

Začínám psát tenhle shit na pokoji v Londýně, kterej mimochodem vypadá jako pokoj Harryho Pottera, ale o UK až později. Jsem neobyčejně obyčejnej dvaceti, cože?! Už? Sakra, cejtim se na šesnáct a chovám se na deset! Ok, takže je mi dvacet let a od devatenácti se o sebe starám v podstatě sám. Jsem z malýho města a každej den dojíždim pracovat do většího malýho města. Hodinu tam, hodinu zpátky, to jsou dvě hodiny denně, v práci jsem přibližně 22 dní z měsíce, což je 44 hodin na cestě do práce a z práce, to jsou skoro 2 dny života v prdeli měsíčně. Proto jsem se taky rozhodl psát tenhle blog, abych se i cestou do práce mohl věnovat něčemu užitečnýmu a ne jen sledovat novinkycz a pročítat nudný statusy mých známých o tom, jak je život nebaví a nebo sere. Pokud tě zajíma, co zajímá mě, tak sleduj, kontroluj, navštěvuj a šiř tenhle blog! :)

   Retro pokoj innlondon v Londýně

Žádné komentáře:

Okomentovat